La Vie Avec Amusement

月曜日, 12月 07, 2009

中空寶

前老細阿John今日忽然來Email,話上次去台灣時我買比佢既馬票手信中左3獎!!

咁嚴重?公司上唔到馬會網站,唯有交託人在街上既余經理去投注站check個派彩....頂,三獎係港幣$12500既惠康禮券!!

唔係掛,對個台灣人黎講,要咁多惠康禮券替死咩,Sogo coupon都話可以黎香港買個名牌比自己帶番去呀。雖然阿John好好人地話比晒我地個division annual dinner抽獎,但大拿拿皮幾野,呢d又係佢既luck,點可以要架?

我甚至好戇居地建議,幫佢買晒呢$12500 coupon,轉番cash比佢;唉,就算d coupon無expiry date,用黎買姨媽巾都睇怕用到我更年期都未用完......

都係Debbie醒目,摧阿John scan左d馬票我地幫佢再三核對;結果......其實佢係無中到既!!

得啖笑兼空歡喜一場,事緣佢比左d馬票令壽堂對,阿伯母話中三獎佢自己又唔再double check,結果擺左個小烏龍。好彩未courier d馬票黎香港,否則蝕本。

不過都好感激佢對我地既豪爽,想將全數獎金比晒我地抽獎。