La Vie Avec Amusement

日曜日, 1月 24, 2010

"想入飛飛"演唱會DVD簽唱會

場地去到葵芳新都會廣場咁遠,而且仲要係室外!!

下午3pm開始,11am就同Charlotte,阿Man及粉絲朋友入去等待既zone排隊;好彩有樓梯左,係有點凍但唔算太辛苦。出去買野食同洗手間都算方便。
Josephine之前響商場銷費了$2000,拿了兩個VIP籌。好夠義氣既Connie,自己唔係粉絲放工都過黎陪Josephine,真係夠雷。
飛輪海遲左40分鐘先到。唱左兩首歌"出神入化"同"新窩",同fans玩左個遊戲就開波簽名。雖然台上滿佈SecuStar,但都無乜暴力拉扯既場面。
本來話只收信唔收禮物,問Charlotte借個信封,將枝Centrum 30's飛盒套入去,果然順利遞到比汪大東。

佢初頭拿上手問我:甚麼來的?(邊問邊搖個信封,發出裡面的藥丸聲)

我:是善存

大東:善存噢......(跟住就被拿到身後的紅白藍收集袋) YES!!

另外吳尊都勁有禮貌,用廣東話對住我說:多謝,辛苦你們了。連Connie都話唔係佢fans聽到都窩心啦。

多得阿Man,特地響我前面力抗SecuStar既拉扯,同吳尊死講唔放口;等我可以多d時間響台上,多望大東幾眼。

6 Comments:

  • 多得響我前面"pork"落吳尊度既肥妹...SecuStar were too busy pulling her away and I could stand safely there for a few more seconds :)

    I arrived at the same time as 飛輪海 and saw them get off the car right in front of me ah!

    By Blogger Connie, at 12:41 午前  

  • 咁正?不過其實炎亞侖都好nice,我企係劉梯頂等上台,佢簽完前面都提早擰轉頭望住我笑。

    By Blogger Gloria, at 4:18 午前  

  • When 肥妹"pork"落吳尊度, I was standing in front of Jiro and Josephine was right in front of Calvin. She should do the same thing and "pork"落 Calvin度ma! Instead of looking at Calvin, she was watching 肥妹....*_*.....

    炎亞侖was super nice ah! I was a bit shy when I went up the stage and he 主動 talked to me and shaked hands with me. His smile was super sweet :)

    By Blogger Connie, at 11:33 午後  

  • 佢唔敢行動都應該用對眼去強姦佢地啦。

    聽沙律講2月5號奧海城有桃花小妹宣傳,聽講都係要消費,等我聽日打去個商場問問先。

    By Blogger Gloria, at 1:25 午前  

  • Feb 5? Friday?? Have to go to work wor....

    By Blogger Connie, at 1:47 午前  

  • 8pm

    By Blogger Gloria, at 2:07 午前  

コメントを投稿

<< Home