La Vie Avec Amusement

月曜日, 10月 31, 2005

萬聖節的回憶

去年今日,言生海港城握手會。我少少地都有帶住對角。有d人真係變裝扮到........面目全非,都唔知握完言生有無本事認得佢地。

但去年呢段時間,亦都係我最難過既日子。萬聖節前一晚,第一次聽我老豆講一d放棄既說話:已經好攰,唔想再撐下去。我當時無言以對.......

真係怕聖誕同大除夕,會勾起更多喺瑪麗醫院既回憶。

今年見到d小朋友變裝,有d感慨。

4 Comments:

  • 我都記得你去見言生o個陣都唔係好開心囉,咁快又過o左一年喇。希望時間可以沖淡你o既傷感回憶啦。

    By Blogger Christina, at 3:14 午前  

  • 離開個個就一了百了...留下個D人就惦記, 想念....take it easy...

    By Blogger Salad, at 11:50 午後  

  • 越來越覺得能思念一個人也是一種幸福。雖然會比較傷感,但起碼今生遇到過值得我哋如此思念的人。唔係人人遇到O架。有啲父子都會好似仇人咁。教徒相信永生嘛,除了思念外,亦要有信心他們在另一角度活得好,咁樣,就可以比較放心啦。不過要做得到真的幾難。

    By Blogger Annie, at 7:21 午前  

  • 其实有时我觉得系一种解脱,
    无论对病榻上的人或家人、朋友,
    一定系一种精神上的折磨,
    呢个系老实话;
    我之前见你日日甘奔波,真系好担心你身体,
    好采你顶得住,指系因祸得福,瘦左又靓左,
    都好,其实你应该感谢你老窦阿。。
    嘿。。。

    By Blogger 阿二, at 10:49 午前  

コメントを投稿

<< Home