La Vie Avec Amusement

土曜日, 12月 17, 2005

警察叔叔辛苦了

真係唔明,玩到咁大,除了難為咗班警察同比足料傳媒交功課外,對會展內開會班人,有乜野大作用?!

D農民比世貿欺詐係好令人同情,但害佢地既唔係香港警察。日日好似唔做場show就對唔住嗰7000幾旅費咁,跳落海游兩嘢仲要水警將佢救起包保暖氈送返上岸,到底achieve到d乜野objective?就算好似上次自焚連命都唔要,亦唔會因為一個人犧牲而改變到會議既結果。

倒不如多d利用媒體將世貿對貧困農民既禍害向世人宣傳,用民眾輿論壓力希望做到一d改變好過啦。

真係難為奶奶呢個禮拜屋企同公司都無日安寧;奶奶,聽日無乜野都唔好出街啦。

臨近聖誕,銅鑼灣既零售業真係多得世貿唔少。世貿到底對香港有無實質利益就唔知,但好似未見官先打三十大板咁。

疑問:d示威人士同警察對峙咁多個鐘,唔駛食同唔駛去廁所?

6 Comments:

  • did you watch what the apple daily report ask? quite stupid lor....

    By Blogger Salad, at 11:47 午後  

  • 真係辛苦晒班警察同記者,仲有電視台o既報導員,玩足成框鐘。尤其是有線,查不多係女記者,真係"鄧"佢o地陰恭,走上走落,吸埋催淚彈,仲要同差人鬧交。今次本來好值得同情o既o野搞成咁收場,又無成果,都唔知舐錢o黎做乜!

    By Blogger Christina, at 4:04 午前  

  • 唔好話我冇同情心,我完全覺得佢o地係先君子,後小人,初頭就博同情,就係比警察估佢唔到先突然發難,最令我覺得唔開心就係班香港人,話要支持韓民而又參加埋遊行,再加埋o的八卦o既人,謊死班警察唔夠忙咁,顧得邊個呀?我睇見o的警察就覺得佢o地辛苦(dayday老公成個星期唔可以返屋企呀),當然,o的記者都唔好過啦,希望快o的恢復平靜啦~~~

    By Blogger vanannie, at 12:33 午前  

  • 我直头恼!
    甘样搅法,我本身有些同情的细胞都轰炸得无影无踪。继而来之系:讨厌!
    令到我第一项和平的香港浪费甘多人力、物力、纳税人的钱就系甘用系外人身上!!!
    我见到湾仔中环广场的花花草草都被人采烂晒,心痛死!人地工人要用几多心机先可以将个花铺整靓靓。。。各个又吾出得街,临近圣诞,好多人都系陈呢两个礼拜出去买野消费,而加搅到。。。
    真系闹咯~~~~~

    By Blogger 阿二, at 11:47 午前  

  • 咁咪係,銅鑼灣o的食肆真係多得佢o地唔少。今晚去綠楊村食飯,佢o地話呢兩個禮拜,做少o左幾十萬生意,年尾花紅又買少見少囉。
    最嬲就係仲聽見人打去電台話o的示威者都未放汽油彈,唔算搔亂,o的警察唔應該打佢o地喎。哈,佢o地係咪盲o架?益話中o左韓劇毒呀?真係無咁好氣,總之唔想再見到呢o的事發生啦。

    By Blogger Christina, at 11:20 午後  

  • 我今日睇完蘋果日報教宗陳日君o個段訪問,講到o的警察有幾衰,睇到我想打佢兩巴,教宗喎,重要係唯恐天下不亂o個隻呀;重有呀,o個o的咁o既香港人呀,話警察唔應該o係鎮壓o個時用催淚彈等等o既武器對付佢o地,唔分清楚邊o的係暴民,邊o的係良民喎,都痴線o架,而家講緊係暴動呀,梗係以大局為重o架啦,你估而家打緊機呀,點分呀,邊個叫佢o地行埋去呀,記者就話為工作,咁佢o地為乜呀,重要話警察,叫佢o地自己去試o下做防暴警察呀,咁多o野講~~~~~

    By Blogger vanannie, at 11:44 午後  

コメントを投稿

<< Home