La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 21, 2005

又多幾罐「氷結」

上星期阿Paul喺度唔方便,今日下午閃左出去中信既海都同Alvin食晏。哈,又收多8罐「氷結」;都唔知訂幾箱黎香港,到底係比我定比醫生做gimmicks!雖然我下兩個星期去東京可以狂飲,但咁遠水路攪咁多手續+酒精稅運過黎,寧舍好飲d架。

行出中信條長天橋都真係好鬼大風,又對住個海,真係難為日日要行去返工既人。

惠氏今年全球生意理想,所以今日全世界所有affiliates同時宣佈:凡唔屬於PIA (Performance Incentive Award, 即我年尾到數分既bonus)或sales incentive scheme既所有back office同事,今年會發放一個One Time Bonus,相等於一週薪 i.e. Monthly Basic Salary x 13/52。雖然唔關我事,但都好呀,大家都多筆大利是過新年。

3 Comments:

  • 今日拎住o的冰結行o個條天橋,果然特別冰涼啦!
    公司好生意,真係恭喜晒!

    By Blogger Christina, at 12:09 午前  

  • 你地就好啦,
    我第今日明明細出糧, double pay,再加bonus的...結果就突然扣起左bonus喔,我想可能都吾出多了....本來今日會知道究竟加給多人多,最後,又比另一個老闆扣住了,唉,
    似乎都係吾多好了....
    做餐死, 竟然連人工都加得吾好喔,你都米話吾心up....當堂成個人谢曬!!!
    double pay 都算了,但加人工係米應該比我知道下呢,本來三個月一早過左,但信又未出,話好12月尾會知道,點之都係....凶多吉少!

    By Blogger 阿二, at 12:50 午前  

  • 照計bonus係同生意掛勾,你又話公司d job做到唔停,無理由無bonus出喎。

    加人工我地都未講,我老細連appraisal都未得閒同我做。

    你其實可以主動d去問架。

    By Blogger Gloria, at 1:38 午前  

コメントを投稿

<< Home