La Vie Avec Amusement

日曜日, 1月 29, 2006

大年初一,遇水即發?!

今年又陪Annie半夜行維園花市。上年12點過後仍然好迫人,今年我地再"早"d,3點至出發!!
3點半花市仲人山人海架!
都咪話,乾貨一樣好逼囉。我諗明年真係訓醒4點後去都得呀!







可能個市真係好左,桃花d價都企得幾硬。Annie一心買株細桃花返去,由$80講到$50成交。

我對真花就無乜興趣喇,反而見有d吹氣桃花就幾得意。不過$30有d貴;因為真係好無謂。





乾貨行唔夠半粒鐘,本來毛毛雨忽然邊大! 仲係好大嗰隻!

唔駛好耐對鞋已經濕晒,想唔閃都唔得。唯有喺天橋底避一陣雨,再hea去澳門茶餐廳食左個特貴早餐(平時既份量,但價錢double)。

返到黎都6點啦。

好彩有通宵地鐵,同奶奶比我既西施狗地鐵飛。

真係要補一補眠,2小時後又要出發去Gigi屋企拜年。

6 Comments:

  • 強啊!...上年我都有行維園花市, 都好早 ~ 2 ~ 3點...今年要返工 (12-9)...Cherry都叫我3點去...不過落雨就無興趣! 明年你約 my 我啊....

    By Blogger Salad, at 9:48 午前  

  • 2 hours 補一補眠 is enough?? 強啊!... Happy New Year!
    By the way, have you seen any "a za a za fighting" road sign in 維園花市?

    By Blogger Connie, at 10:34 午前  

  • 無呀,因為唔係行左可耐就落大雨啦。

    By Blogger Gloria, at 2:41 午後  

  • 我仲以為你兩隻會找我hae添。我3點幾都未訓呀,樓下有件男子用手機同女友鬧交,全部用晒中國o既最敬語,o艾到成條街都聽到晒。真係想dum個水蛋落去。

    By Blogger Christina, at 1:46 午前  

  • 奶奶,我o地真係有諗過叫妳o架,不過實在太夜,唔敢打電話比妳咋~~~

    By Blogger vanannie, at 4:39 午後  

  • 奶奶其實果晚我有打過電話比你,
    不過无人聽羅.當時我係銅鑼灣,
    後來我就2點幾返去了....

    By Blogger 阿二, at 6:40 午後  

コメントを投稿

<< Home