La Vie Avec Amusement

日曜日, 2月 12, 2006

濫交又唔帶套

星期五電腦仔Jacky教開我做back-up,我順便請教佢Nortan既野:

我:屋企個Nortan 2004版本下個月到期。聽講2005好難裝,知唔知2006 version會唔會易d?
Jacky: 唔知喎,我屋企部腦都無裝任何anti-virus software。
我:咁你唔驚中毒既咩?
Jacky: 基本上我都只係上固定幾個site,Email attachment咪唔開囉。
我:你....唔覺得玩電腦唔裝anti-virus,就好似濫交唔帶套一樣,好無安全感架咩?!
Jacky(狂笑):第一,我唔係一個濫交既人。第二部份,我唔答你!!!

惠氏新office D partitions好 open,阿YY聽到Jacky對住個電話辯稱自己唔濫交,心諗佢都唔知同邊鬼個朋友講d咁古怪既電話添!!

2 Comments:

  • o下,但我想搵老翻喎。不過我都可以問o下d同事。

    By Blogger Gloria, at 9:57 午後  

  • 阿四,你講o的o野咁放,我諗電腦仔哥哥實係俾你問到面都紅晒喇!

    By Blogger Christina, at 3:38 午前  

コメントを投稿

<< Home