La Vie Avec Amusement

火曜日, 5月 30, 2006

天南地北,無所不知既"卡廬史"

之前打賭連嬴兩杯咖啡既Carlos(佢都算屎啦,連我呢個外號"逢賭必輸"都會嬴),加埋Martha & Daisy呢兩個間接受益人,約佢出黎稻穗亭食個晏仔回饋吓佢。

呢個合作左近兩年既廣告公司contact,都係近排至發現佢無論星座/血型性格分析,到邊隻護膚品好用都有研究;莫講話佢既專長classical music!

始終佢地做過唔同既客接觸層面廣好多,唔係好似我地西藥行,來來去去都係呢班友。講既話題跳唔出醫管局,藥房,4大天皇(屈臣/萬寧/百佳/惠康)........我地做consumer products叫做好d啦,有得掂吓廣告;西藥部仲悶,只係不停咁攪medical symposium。

如果我EQ好d,真係會鍾意做廣告呢一行。反正單身寡女,誰怕誰!不過而家比以前更唔忍得,如果我真係轉呢行,一定係會鬧客既account executive。

3 Comments:

  • My world is even smaller. 來來去去都係醫管局,藥房,醫管局,藥房.....

    By Blogger Connie, at 12:21 午前  

  • It is so interesting to myself on the web!

    I love the comment.

    So funny. Yeah!!!

    By Blogger Verdi, at 10:09 午後  

  • 哈,好多朋友都有機會上我個blog。

    不過你範範都識咪仲amazing!

    By Blogger Gloria, at 10:49 午後  

コメントを投稿

<< Home