La Vie Avec Amusement

火曜日, 6月 27, 2006

哇嚡!

尋日阿路本來執左袋好野比我,但唔記得帶出黎。今日下午襯做數做到茫無頭緒之際,我呢個「高級阿嬸」咪當出去行吓,上佢Cornwall既公司pick up囉。









返到去一拆開,「哇嚡!」呢句野(包含左驚嘆既語氣)簡直係衝口而出。皆因我之前只知佢做過Estee Lauder,估唔到Dior都有做;仲要係一set好華麗既Dior化妝掃!!黑襯銀,華麗得黎唔俗喎。簡直忍唔住將佢地排好,當影product shot咁po上黎。

不過對我黎講,就好似送set高級Callaway Golf Set,比個driving range打極都係50M(我打Golf都真係咁屎)既初哥咁。早幾年都仲有化吓妝,而家極其量都係塗少少唇彩既我........阿路姐,多謝晒啦,咁下次約你出黎之前,咪要化個行妝比你嘆? (我驚個效果出黎似cosplay喎)

3 Comments:

  • 係你摯愛o既黑襯銀喎! 你唔用o黎掃灰水,可以打掃電腦keyboard嘛!!

    By Blogger Christina, at 12:09 午前  

  • 你吾要就比我拉,
    出面买几贵啊一SET甘即野,
    不过你又吾化装,真系晒,
    啊路姐,做咩有好路数都吾益下我啊,
    话晒大家都系曾经伺候一个老公哦...

    By Blogger 阿二, at 9:59 午前  

  • 掃Keyboard? 唔好喎! Set化妝掃好正, 有無多set? Hahaha...我都係Dior Fan's黎架

    By Blogger Salad, at 11:49 午前  

コメントを投稿

<< Home