La Vie Avec Amusement

水曜日, 6月 28, 2006

PLUTO - 今次好大鑊

放工去租漫畫店見到呢本叫《Pluto》的漫畫,封面打出作者是"浦沢直樹 X 手塚治蟲"。我一見到浦沢直樹個名,就好似比魔笛聲吸引咁,身不由己地伸手去納。

佢既Monster,係我至愛既一套漫畫。劇情懸疑曲折,每個配角都有血有肉。有一段真係令我睇到驚架,睇咁耐漫畫都未試過。雖然之後本《二十世紀少年》太多既時空交錯,有d follow唔到,但唔影響我對佢既欣賞。

呢本新作,其實是浦沢起用了手塚治蟲家傳戶曉《小飛俠》裏的一個配角機械人刑警基斯克所展開的一個故事。故事背景是未來的世界,機械人的人工智能己非常進步,甚至到了有像人類的感情的地步。故事由幾宗機械人被殺的懸案開始,主角展開深入調查。未來是人類跟機器人並存的世界。機器人一樣有工作,身分,地位。

本來香港版只出左第一冊都唔係咁大鑊,不過竟然網上有清釋版既連栽: http://www.8comic.com/PLUTO/

我怕今後數日,我都會同部腦玩人機合一,一看就欲罷不能。

仲有,比我買埋新鮮熱辣剛出版既「死亡筆記#11」好期待下個月上畫既真人電影版(死神流克把聲竟然搵中村獅童做呢!)。

今晚都唔知睇邊本先好!!

5 Comments:

コメントを投稿

<< Home