La Vie Avec Amusement

日曜日, 7月 30, 2006

My Boss,My Hero














7月開播的日本電視台的夏季日劇,由“TOKIO”的長瀨智也主演。

該劇改編自韓國同名電影,講述年輕的黑社會老大隱瞞自己的身份成為高中生、在高中生活中成長的校園青春喜劇。

主角是一個由於沒有學識而被身為黑社會老大的父親拒絕傳位的年輕繼承人。為了拿到畢業證書而隱瞞身份插入某校高中3年級,在與小自己10歲的同學共同經歷的高校生活中,在愛情、友情的體驗中成長。

睇左1集,套劇真係好鬼好笑。27歲既長瀨梳個學生頭,著校服行出黎唔駛講野已經十分攪笑。

比起初頭好大期望既姐弟戀劇Sapuri,結果拍到唔拖唔水,呢套簡直跑贏成條街。

今晚會煲埋load左其餘兩集。

3 Comments:

  • 個樣又真係幾抵死哦...
    老實講,都有些嘔的,始終27歲了....
    不過巨果種已經算係溫和的嘔,
    鬼叫人靓仔咩,我都幾中意巨嫁.....

    By Blogger 阿二, at 11:22 午後  

  • 做"巨星夫婿"時仲討好啦。

    櫻庭裕一郎....

    By Blogger Gloria, at 11:56 午後  

  • 好中意長瀨演戲呀!套套都好睇。

    By Blogger Christina, at 12:40 午前  

コメントを投稿

<< Home