La Vie Avec Amusement

水曜日, 7月 26, 2006

大雄聲音永別

「大雄」離我們而去了﹗

資深配音員盧素娟上周六因腸癌逝世,她在無線電視20多年的配音生涯中曾為不同動畫片的男女主角配音,最出名是演繹動畫《多啦A夢》男主角大雄。她離世的消息昨日傳出後,在以青少年為主的高登討論區引起震動,有逾200人留言表示懷念,有人留言﹕「感覺就好像童年好友離去一樣。」

其實自從叮噹改左叫《多啦A夢》之後,我已經無咁鍾意睇。因為覺得d人名唔同晒有d怪怪。以前既技安,阿福同靜兒都唔同譯法,對於我地呢d三字頭,叮噹陪住我地成長呢班"老餅"而家既《多啦A夢》真係有d睇唔落去。

林保全(叮噹配音)仲更深入民心。佢個女當年都有做過無記2/3線姐仔,真係羨慕佢可以晚晚對住叮噹把聲。如果比我街上聽到呢把聲,一定追住佢簽名。

雖然今日至知盧素娟個樣係點,但真係令人懷念(都唔知其實係真係懷念佢,定係懷念我地既童年......)

3 Comments:

  • 我都係"叮噹"迷啊!但從來未見過配音o既藝員,真係好多謝佢o地為眾多o既大小"叮噹"fans帶來歡樂o既回憶。

    By Blogger Christina, at 11:59 午後  

  • 我到而家总记得叮当同大雄的声音,
    其实巨如果无病的话都吾系老啧,
    甘快又话去了;
    叮当的百宝袋,大雄傻傻的对答,
    都令人怀念....
    米就系我地呢一悲3字头人的童年咯.

    By Blogger 阿二, at 2:29 午後  

  • I am a "ding dong" fan too. I used to have lots of ding dong comic books. My mom threw them all away when we moved to Canada :-( Those were my childhood memories ah! sob sob....

    By Blogger Connie, at 1:03 午前  

コメントを投稿

<< Home