La Vie Avec Amusement

木曜日, 7月 20, 2006

三舅父

同"三舅父"Keith開足一日會。佢同阿Paul坐機由澳洲training完,倒塌咁早5點就到香港。Keith梳洗完,9點多就殺到。

我,余經理同Martha由朝早講條數,到下午focus on明年既strategies.......雖然要解釋點解生意跌,點樣再build brand equity係無早兩年報喜咁容易,但真係appreciate佢同Ivan肯花咁多時間落去睇香港條數。Afterall,學阿Paul話齋,香港既生意對佢黎講,只係等同大陸一個類似成都既城市。

好彩一日之內攪掂,聽日可以清埋其他野至出trip。反正下星期一上海office都見啦,等佢同Ivan執完條數,阿梁總(Paul)一首肯2007交條乜野數,下星期返黎就會如火如荼做budget喇。

2 Comments:

  • 1年你都会有几个星期时间会折堕既了,
    哈哈,抵死咯,鬼叫你坐呢个位啊....
    受人二分四,人工甘高,要比人折磨下先得既拉.....
    又去上海,我想去都无得去....
    呵呵呵...

    By Blogger 阿二, at 1:32 午後  

  • 我咪又係機場-酒店-公司-機場呢條route。連夜晚特地出去永和食茨飯豆漿都未必喇。

    By Blogger Gloria, at 3:20 午前  

コメントを投稿

<< Home