La Vie Avec Amusement

金曜日, 7月 14, 2006

S.H.E. 演唱會

其實我唔係太熟佢地既歌,反而睇佢地做台劇比較多。當然印象最深係「薔薇之戀」啦。三個之中我唔係太好Selina,因佢太女人。

我同Connie純粹係支持佢地既第一次香港演唱會,唔係粉絲,所以無必要坐太前。結果$250買左黃區側台。開三面台,同側田一樣。可能只唱一場既關係,全場爆滿!!

2/3係快歌,又跳又唱live,佢地都幾夠氣架。

Selina瘦左好多,中間一段辣舞,著得非常性感;再加對4吋幼跟鞋,又扭又跳,好擔心佢會拗柴!

Hebe打鼓solo左一段,都有d睇頭架。

Ella依舊故我,作比較中性既打扮。

嘉賓有Tank,張智成,同重量級既周董。周董鋼琴伴奏左一首,又solo左首「髮如雪」。都算值回票價啦。

尋晚訓好少,好攰。真係要早d去搵周公子哝泣.......

5 Comments:

  • 我反而唔係太好Ella, 因佢太唔女人.....I actually quite like Selina...because of her "bau bau" face...I always like people with bau bau face, better with bau bau body too :-)

    By Blogger Connie, at 2:31 午前  

  • 哈哈,你鍾意d肥頭耷耳型;而我鍾意d偏瘦既。

    Hebe都ok架,鄰家女孩feel。

    如果今晚元暢黎埋仲perfect添。

    By Blogger Gloria, at 3:21 午前  

  • 甘你米应该好中意我咯,
    我都系包包面哦....

    By Blogger 阿二, at 9:50 午前  

  • Ha Ha! 肥頭耷耳包包面, 好cute ga! I have been thinking about the same thing--> would be perfect if they invited Joe as guest :-)

    By Blogger Connie, at 12:37 午前  

  • The concert was amazing! The three little girl can sing and dance so much! Z Chen and Jay were certainly a bonus for me since I like them both!!!

    By Blogger Salad, at 12:42 午後  

コメントを投稿

<< Home