La Vie Avec Amusement

月曜日, 7月 10, 2006

當「後遺症」遇上「天拿水












整整一個月既挨更抵夜,隨住施丹臨尾加時失心瘋用個光頭撞對方心口,攪到紅牌出場,間接令法國輸波而導致我媽聲四起下落幕。

今朝我同香港起碼過半無告假既人一樣,行屍走肉地返工。實在太多野做,有假都唔敢告。

德宏6樓有一個單位搬走左,一出電梯天拿水味就撲面而來。不過對精神有少少恍惚既我,high天可能反而有提神作用!

對面裕利仲好笑,問太古管理處借左把大牌檔式大型鐵風扇,開大度門整日對住吹。每次我去「揸水」時都聽到隆隆聲,真係想過去開番枱坐低,叫個recep整碟椒鹽賴尿蝦,豉椒炒蜆,再加多楂生啤!

3 Comments:

  • hahaha~take some good rest to recover lah! 你已經嚴重地產生幻想~快0的去補眠

    By Blogger Salad, at 5:47 午前  

  • 佢都唔係後生架啦,仲咁好火既?

    我諗全世界球迷都好想知意大利仔同佢講左乜囉。

    By Blogger Gloria, at 9:38 午後  

  • Anyway, Zidane is still one of my favourites, just next to JS Park.

    By Blogger Connie, at 11:40 午後  

コメントを投稿

<< Home