La Vie Avec Amusement

木曜日, 7月 06, 2006

Miss Kawaii

Lunch同新假期既sales "Miss Kawaii"同Carlos哥,Martha去袖山食。

一入去就聽到惡耗壽司刺身全部免問,因為個師夫唔舒服一早閃左!!

本應要節制食草既我,真係想放縱都唔得;結果好素地叫左個三色冷麵就算。天氣熱加上過去兩晚睇波後遺症:有少少行屍走肉兼無乜胃口。

平時好少會應酬dmedia sales,因為唔想entertain一d自己唔熟既人,同埋費事欠人情。真係比面Carlos至會約得成。Miss Kawaii其實個人無乜點,係造型同講野語氣勁cutie,令我覺得好唔慣。身邊真係無呢類型朋友,所以第一次見時真係有d比佢既"迷人Pink Lady look"嚇親同幾好笑。

一餐飯落黎,除左大家都鍾意狗之外,我都搵唔到任何共通點。不過就係因為佢既諗野模式同我背道而馳,聽佢講野,真係幾有娛樂性。或者就係要咁,d仔先至會buy。

我呢隻款既市場太niche,可能要另類騎俚怪至會識欣賞.........

1 Comments:

コメントを投稿

<< Home