La Vie Avec Amusement

金曜日, 6月 30, 2006

Encore 6人餐
今晚可能太多人出街食飯兼睇波,周圍都好難book位。結果同3位廖太去左迎囍樓上既稻香。估唔到,又係叫同樓下同一個6人餐!! 呢個星期第二次食呢個餐,今次仲堅,係4條女挑戰6人餐!! 不過呢個都未係嚇人,更嚇人既係:我後日同親戚都係去迎囍,應該都仲係呢個餐。好似食藥咁,一星期3次,每次同一劑!

一坐低就收到奶奶買比我,至愛既統一美研社玫瑰茶!!原來City Super做緊台灣節,只係運左少量過黎賣。今年內都應該唔會過台灣架啦,真係要留番慢慢飲。多謝奶奶!!

D餸出得好鬼快,都未飲完個湯,就連甜品既脆麻花都上埋!唔係我喝住條女,佢都未必會收番入去廚房先。廖太既食量一向都唔弱,越兩級挑戰,只係淨返半隻燒鵝同半碟荷葉飯。


食埋下星期二既私房菜,都係要節制一吓。唔係變第二個胡杏兒就大大煲喇。

6 Comments:

  • Wa ha ha! Gloria, are you wearing a "white" T-shirt???

    By Blogger Connie, at 12:33 午前  

  • 係呀,偶然都要脫離黑色。不過真係要好偶然囉。

    By Blogger Gloria, at 12:43 午前  

  • 敝啦,我都無乜時間節制o忝,後日糧尾生日食一餐,星期二食私房菜,星期五又去日本,食壽司~北澤~我又o黎喇!!
    食草~得個講字!!

    By Blogger Christina, at 1:23 午前  

  • I am not any better. Went to buffet dinner tonight. Will have lunch with friends tomorrow. Have another farewell dinner on Monday. Must try to eat grass for at least 1 day on Sunday....

    By Blogger Connie, at 1:30 午前  

  • Wah.....so many yummy food!

    By Blogger Salad, at 12:12 午後  

  • 好采我星期五无來到阿,
    又係果個餐阿,吾好了掛,
    都係留返星期二吃囉,
    我都无咩QUOTA既了,呢牌肥左好鬼多,
    塊面好似發水麵包甘,影相都影吾晒歌鏡頭,
    真係要減肥拉...

    By Blogger 阿二, at 5:26 午後  

コメントを投稿

<< Home