La Vie Avec Amusement

土曜日, 7月 08, 2006

返工

要趕個file比阿Paul,無計,都要死死地氣星期六同平時一樣,8:30am返去。

如果要揀,星期六好過星期日囉。話晒對面裕利都有人返工,有d人氣。而且起碼有冷氣,唔會焗死先啦。2年前做budget最惡劣既時候,連續5個星期都返晒星期六&日,仲要足8個鐘添。當時集成仲可以開窗,搬埋部風扇對住自己吹都熱到有d焗sauna feel。面又油頭又亂,成個癲婆咁自己一個做數。

一個人最正就係可以"funk" iTunes,我做數唔可以太靜,否則集中唔到就會開始魂遊。

阿Paul教既方法去analyse盤數真係好精簡易明;所以就算要我開OT都毫無怨言。跟左佢差不多4年,雖然佢只係一個月落黎一day,但每次都有野可以跟佢學到。唔知6年後我好似佢既年紀,會唔會有佢睇數咁精呢?

5 Comments:

  • 連續5個星期都返晒星期六&日,仲要足8個鐘添....maybe you shoud tell your brother about it so that he knows what is "long working hours".

    By Blogger Connie, at 12:10 午前  

  • 咪係,佢d所謂辛苦,比起外面好多人,都唔算係d乜。

    係梁師奶至會比佢窘架咋。

    By Blogger Gloria, at 1:49 午前  

  • 你已經好醒了哦,大姐,
    再醒些會否嚇曾人嫁??
    甘你講野會否又再快D嫁??
    吾好了掛,我地而加已經同你講重點了哦,
    到時候會吾會問我地:講,幾個字?快,得未?總有无??.....
    哇,好大壓力阿

    By Blogger 阿二, at 5:13 午後  

  • 對住我老細,真係唔敢講廢話架。唔知佢同老婆點相處...

    By Blogger Gloria, at 5:28 午後  

  • He could be a totally different person in front of his wife. My boss is like him at work (though he is not as smart as your boss), but he is an "um chun" in front of his wife.

    By Blogger Connie, at 12:25 午前  

コメントを投稿

<< Home