La Vie Avec Amusement

木曜日, 7月 06, 2006

Dead Air

唔係第一次發生:

今朝同澳洲&新加坡開telecon。到香港交待background時,我用平時講英文既速度流利地陳述。講完後,全場有成足足5秒既死寂。直到我忍唔住以為斷線,反問左句"Hello?",至有人識比反應!!

同類事件,之前都試過一次。Martha忍住笑,事後叫我唔可以用平時講野既速度開telecon,因為人地跟本都無時間消化我既說話,唔識得比任何反應我。只係我office同事&身邊朋友比我train到慣,所以至catch到我講既野。

早兩日Debbie聽到我同上海講電話,已經話我連國語都一輪咀咁,對方都搵唔到插咀既餘地。

講真,我雖然講野無乜停頓位,但如果係英文或國語為母語既人,無理由會覺得快架?

5 Comments:

コメントを投稿

<< Home