La Vie Avec Amusement

火曜日, 7月 11, 2006

打爛飯碗

賴都要歸咎於Carlos哥架喇。

上星期四佢介紹左廣告公司Maxus既同事,去太古城屈臣氏做骨質測試。因為新請既promoters太dude,而令我同余經理兜左佢地(就好似d馬伕帶兩條新女時,試鐘唔岩就飛一樣!!)

今日幫佢d同事訂staff purchase,其中有張單訂3枝Caltrate Plus單枝,貨倉竟然送左3 pack Caltrate Plus孖裝! 哇,買3送3(本身staff purchase仲有7折)都未算離譜,更誇既係:送貨哥仔竟然叫我照收左佢!仲話個倉請埋晒d新丁,成日都會執錯貨。

如果比著其他任何客,咁抵既事一定照收兼諳住半邊咀笑啦。但好衰唔衰,我就係呢隻product既廠本身!! 連執錯貨都因為費事煩而叫人照收,無輪我地同裕利都蝕啦。想唔做金手指都唔得。二話不說打比Hudson同e貓張野比佢老細投訴。

結果,執錯貨既未知會點,但送貨既哥仔聽日唔駛返喇。

其實佢對我講野咁放肆估計應該係:

1.佢唔知道我地係廠本身;即係連Wyeth係乜都未知。可能只認為我地係一般office。
2.佢亦都唔知我係乜水。哈,可能見我坐門口間房,又著得咁casual,當我係receptionist掛。


我唔常訂野,都比我遇正咁好彩,唔篤佢出黎,都對自己同對面唔住啦。

2 Comments:

  • I have quite a few staff with attitude similar to this 送貨哥仔 and they just set us on fire almost every day. Really wish I could sack them!!!

    By Blogger Connie, at 11:36 午後  

  • 你做得岩哦,换左我都会甘样,
    大老,对公司形象太大影响了,
    而且对惠氏同裕利来讲都太离谱了,
    呢些人迟早炒得,早些好过迟啊....

    By Blogger 阿二, at 12:26 午後  

コメントを投稿

<< Home