La Vie Avec Amusement

月曜日, 7月 17, 2006

奶奶手信

奶奶上星期由東京返黎,抬左dVanness既野,夜晚約Annie出老銅Starbucks飲野

Annie lunch時call我,連續兩日都見過,實在忍唔住問:又Starbucks?!今次有乜objective先(又唔係斷背,駛鬼見得咁密呀?)坐我對面既YY愕左然,以為除左打電話比我要講重點之外,約飲野都要list objectives。

手信一:宇治金時(即抹茶紅豆)味既袋裝Kit-Kat。之前記得香港都有出過細盒裝,但袋裝就無見過。

手信二:日本夏天限量版既西瓜Starbucks Tumbler!!勁可愛,有隻小甲蟲隱身在紅色西瓜肉中添。聽奶奶講當地仲有金魚版,真係好有7-8月既花火大會feel。









路過Sogo既LeSport Sac counter時,赫然見到有紛紫色邊既黑底白波點袋!!仲要係特價7折款!雖然送左生日禮物,但唔買比Annie都對佢唔住啦;整定佢有運行。

7 Comments:

  • 撞鬼,今年興波點o羊?! 日本都係四圍點..點..點..,Annie同Connie去到真係會拎到手都軟!我都係Comme ca 買o左個咁o既袋俾佢呀,仲係3個一套o忝!

    By Blogger Christina, at 12:44 午前  

  • 亞四,奶奶

    真係好多謝妳O地呀,妳O地送比我O既禮物真係好靚,我好鍾意O架~~~~

    By Blogger vanannie, at 1:26 午前  

  • Annie 見 blog率好高, 日日都有佢~~~

    By Blogger Salad, at 1:27 午前  

  • 咪係,真係仔都無咁痴纏呀。

    By Blogger Gloria, at 3:09 午前  

  • 甘都比你找到啊,佩服,
    早知道我就去望望拉,
    总以为呢个牌子吾会有波点添.....
    原来,就在眼前啊.......

    By Blogger 阿二, at 9:49 午前  

  • 奶奶,我的手信呢,
    吾制阿,我無既....

    By Blogger 阿二, at 10:43 午後  

  • 阿二,點會無你份呀!

    By Blogger Christina, at 4:18 午前  

コメントを投稿

<< Home