La Vie Avec Amusement

月曜日, 7月 17, 2006

火都黎埋

Finance條女做我地盤數都大大話話3年啦。每隔一排都會比d"驚"喜我。

上星期五發現2005年度既Caltrate discount條數低到唔合理,叫佢去check。今朝圍唔到條數不特止,仲要死撐!!

身為finance,連最基本幫我地keep track住條數都做唔到。因為佢令到2005個by brand discount level好怪,我做2006 & 2007既projection時,個trend會解釋唔到。

大姐,我無可能每一樣野都自己做晒。不如我出埋佢份糧,做埋佢嗰份好唔好?!

做左幾年都一舊雲,唔係見佢係女仔怕佢喊,我真係想對住個電話爆粗架喇。

呢排真係食左火藥,血壓唔高至奇。

4 Comments:

  • 唔好咁火爆,千祈咪變煤氣爐呀!快o的睇多o的西仁,包你順晒!

    By Blogger Christina, at 11:51 午後  

  • 呢排真係"一撻即著"!!

    最怕d完全唔知自己做緊乜既女人。

    By Blogger Gloria, at 12:19 午前  

  • There are so many 一舊雲 floating around. For sure you will bump into a few in the workplace and suffer from their left-behind sh_t once in a while....take it easy la! Don't get angry for too long. It's not worth it ga!

    By Blogger Connie, at 1:45 午前  

  • 血压高啊,大姐,
    你吾细既拉,小心爆啊....
    嘿嘿,小心使得万年船....
    你总要生狗狗既哦...

    By Blogger 阿二, at 9:51 午前  

コメントを投稿

<< Home