La Vie Avec Amusement

日曜日, 7月 16, 2006

勇氣

Karmen係我藥劑既同學仔。

初頭一齊返過黎香港做藥廠,幾年前去美國讀MBA,畢業後嫁埋個拍拖多年既師兄,現定居New York。

佢同我係同年同月同日生,但性格一d都唔似既兩個獅子座(唔知邊個既阿媽攪錯生日喇)。

早幾年佢剛新婚就發現患甲狀腺癌。雖然電療叫做治瘉左,但其實咁後生患癌既復發機會幾高。真係好佩服佢有咁既決心懷孕生仔。繼大女Haley後,個多月前又追多對孖女Jacqueline & Kristen。

如果唔係勁鍾意細路,加上未來身體狀況有咁既未知數既情況底下,比我就打死都唔會生。

此獅子不同彼獅子。

13 Comments:

  • 好勇敢同好幸福阿,
    我羨慕嫁,好命的話,我都做左人阿媽好奈嘍,
    可惜我無人要呢,嘿嘿....
    兒家正一名副其實:老姑婆...
    好中意小朋友,但我而加再吾生就真係好牙煙,
    不如....玩大些,生個玩下囉....
    哈哈哈....趁熱鬧先,反正今年個個明星都話生,出年係豬仔,幾好哦.......
    我媽媽係豬,我係豬,加埋bb都係豬,哇,一家幾代都係豬,真是太好了,係哇??!

    By Blogger 阿二, at 10:22 午後  

  • 今我拿拿臨搵個男人攪,都生唔切同我一樣既狗女架!

    By Blogger Gloria, at 10:26 午後  

  • 我媽咪又係中左呢隻囉...不過好彩醫生話唔晒化療..

    人算不如天算,就算無病無痛都唔知聽日會點...
    化化地囉...有時諗..整件細既跟住要仔唔要公都好...整件mix...

    阿二...生啦生啦...啊啊啊....

    By Blogger nonoprincess, at 10:28 午後  

  • 我唔搵靚仔,都搵唔到...
    你要搵靚仔...有排搵...
    香港d靚仔死晒....

    By Blogger nonoprincess, at 10:33 午後  

  • 有都係賤人居多,真係唔係自己眼角高...

    By Blogger Gloria, at 11:02 午後  

  • 甲狀腺癌is the best case for cancer...醫生話ga(唔通佢昆我???)
    切晒之後最ok

    By Blogger nonoprincess, at 11:12 午後  

  • 佢仲好似有擴散去附近淋巴添。不過叫做及時割左。

    最無得醫係痍臟同膽管癌。

    不過就係見佢同我同年紀都中,促使我當年去買人壽同危疾保險。

    By Blogger Gloria, at 11:13 午後  

  • 雖然覺得佢好有勇氣,但係萬一病況出現問題,咁三個小朋友點算呀,真係替佢擔心。不過見佢一家五口張相,確實好開心!
    阿二,人o地唱3隻小熊,你就唱3隻小豬啦,好呀,好呀..

    By Blogger Christina, at 11:19 午後  

  • 我都好佩服佢呀~~~

    By Blogger vanannie, at 11:31 午後  

  • 阿四,你要再等多各ROUND羅,
    我總赶得切豬年...
    嗯,我想我同條仔既BB應該吾會太差掛,
    不過又好難講哦,我又吾係靓,
    萬一似我點算阿....
    甘米好驚....
    到時候你第米個個都係姨媽同阿姨.....
    奶奶又升左級羅 - 係嬷嬷嘍...哈

    By Blogger 阿二, at 1:11 午前  

  • There are less and less people having the courage to have bb. 阿二, "add oil" la! a za a za fighting :-)

    By Blogger Connie, at 1:18 午前  

  • 我都好中意小朋友,Carmen, 生啦生啦~~~比我地呢d阿姨玩下~~~

    By Blogger Salad, at 12:42 午後  

  • bb..玩人o地o既就好玩囉!叫你湊,諗清楚至好呀..

    By Blogger Christina, at 1:10 午前  

コメントを投稿

<< Home