La Vie Avec Amusement

日曜日, 7月 16, 2006

少"飲"多餐

呢排隊啡有越來越多之勢。之前朝早一杯大既都頂到成日,而家下午往往要整多杯細既至concentrate到做野。上週末下午3-4點直頭出現withdraw symptoms添。唔係頭痛,而係成個人講唔出既唔舒服。直至去到Starbucks上完電至正常番d。

長此以往都唔係辦法。

今日既strategy係:朝早只係整杯細啡,下午唔舒服都忍一忍。寧願夜晚整多杯細既keep住個blood caffeine level。i.e. Caffeine Q12H

夜晚正想去上電,Annie剛好打黎約飲野。正中下懷啦。扯埋Carmen個衰婆,3條女坐到人地打佯。隊多件勁甜既朱古力蛋糕,漫漫長夜,有足夠既caffeine & glucose支持我煲日劇。

12 Comments:

  • 大家見到我迷惘的眼神嗎?
    其實我下午小睡了一會,點知道起身吃梗飯時,ANNIE打來話而家來梗北角飲野,我總懵勝勝問巨:甘早,你地吾史吃飯未??收線再望望個鐘,原來已經9點了...所以大家而加見到的我,只係剛岩起身無耐的失魂樣,總要比阿四的閃光燈照一照,完全吾知道自己係度做乜....

    By Blogger 阿二, at 12:52 午前  

  • 如果係cwb區..下次叫埋我啦...

    By Blogger nonoprincess, at 1:04 午前  

  • 你地起碼都比我精神丫。

    我渾噩左大半日,而家至叫做似番個人咋。如果呢個世界無左starbucks,對我黎講,仲慘過d男人死晒呀。

    By Blogger Gloria, at 1:04 午前  

  • 你直投中晒毒拉,一日飲一杯都話難頂,
    死囉,你要控制下先得拉....
    飲得太多真係吾掂嫁

    By Blogger 阿二, at 1:26 午前  

  • 補充:
    阿四話想去麥當當開生日派對哦,
    當堂嚇得我同ANNIE兩個O型嘴,呆了幾秒鐘,
    我....真係...吾話可說囉....
    其實會吾會比大人開的呢,哦????

    By Blogger 阿二, at 1:29 午前  

  • 乜唔係應該去星巴克開o羊?麥記咖啡唔好味喎!

    By Blogger Christina, at 2:01 午前  

  • 但好似未見過大人開麥記生日會,潮呀!!

    By Blogger Gloria, at 2:20 午前  

  • 去麥記開生日會幾特別, 但係我地一定噪過班細路~~~要找間靜0的既~~~數碼港得唔得?

    By Blogger Salad, at 12:20 午後  

  • 哇,去咪去。誰怕誰!!

    By Blogger Gloria, at 2:08 午後  

  • 我d freind試過上年係麥記開生日會丫..
    都不知好玩...玩麥記d姐姐丫..哈哈哈...

    ok嫁..佢地受成人bday party嫁...
    不過個venue只比你用2個鐘囉...

    By Blogger nonoprincess, at 4:39 午後  

  • 唔係卦~~~ 真係可以比大人玩o架 ???

    By Blogger vanannie, at 11:18 午後  

  • 2個鐘唔夠喎!!!!

    By Blogger Salad, at 12:48 午後  

コメントを投稿

<< Home