La Vie Avec Amusement

土曜日, 7月 15, 2006

又係私房菜

本來無諗過隔一星期又黎,但答應左請Carlos食飯,Martha話想試一試呢間The Legend Concept,咪約埋阿路一齊去囉。阿路姐打扮一貫既性感,雖然無出deep V,但低胸黑裙仔,紅色high heel,絕不欺場。

我今次再揀d上兩次無食過既野:Pan Fried Scallop, Stuffed Snail in Mushroom, Scallop Consomme, Sea Bass Cutlet, Orange Souffle.

被個budget file蹂躪左足足一整日,做數做到極呆滯兼脾氣暴燥既我,起碼食飯既數小時內,係完全無再諗過堆數字。









小狗波士再一次成為PR。連唔多鍾意狗既Carlos都話佢勁似公仔,忍唔住抱住黎影相。我同阿路直頭唔願放手添啦。而且證實Martha比Connie更怕狗。因為Martha連摸佢背脊d毛毛都唔敢!!

6 Comments:

  • 小狗波士阿!! You are so so so cute!!!

    By Blogger Connie, at 12:32 午前  

  • Yummy!!! Repeating it so soon ah!?! Hehehe

    By Blogger Salad, at 12:41 午後  

  • 話时話,阿路真係瘦左好鬼多,
    初初認識巨时,肥過而加好多,
    身邊甘多減肥的朋友中,巨效果最出色,
    一定係落左吾少心機了...佩服...

    By Blogger 阿二, at 12:25 午前  

  • 佢話食叉燒飯走汁可以減肥,你咪試o下囉。

    要有好大恆心架,你我咁鍾意食野既,都係死左條心佢啦。

    By Blogger Gloria, at 12:46 午前  

  • 我肥番五磅啦...
    又開始要食草啦...

    叉燒飯走汁係得嫁.
    不過只可以食半盒囉...
    食多兩條菜丫...

    By Blogger nonoprincess, at 1:06 午前  

  • 呢隻減法咪係我講"米xx"o個隻囉,雞飯都得o架,不過又係走汁走雞皮,飯一半+菜囉。

    By Blogger Christina, at 2:06 午前  

コメントを投稿

<< Home