La Vie Avec Amusement

日曜日, 7月 16, 2006

痴纏

同Annie & Carmen呢兩條女,比拍拖d仔更痴纏。

去完街返屋企無耐,呢兩位大姐剛起床。結果凳都未坐暖又出城市花園間服務奇差,野又難食「晶苑」陪佢地飲下午茶。

反正今朝出銅鑼灣既Agnes b la maison sur l'eau (travel concept store)買左份生日禮物比Annie,順手比埋佢喇。買野比Annie實在太容易,一係波點,或紫色,或Vanness都岩。當然太女人既野我買唔落手,都係一貫簡約同實用性為主。呢間舖雖然比較隱閉,但會carry一d外面Agnes b無既產品。今次比我發現新出同另一品牌cross-over既限量item,二話不說就叫人包起佢!(因Annie要留待生日至拆,所以只好賣個關子)

間茶樓服務太差,我同Carmen兩個煤氣爐都未出聲,Annie已經發火。寧願埋單我帶佢地去屋企對面,橋底既「福圓湯圓」食甜品。話晒唔駛受氣,黑芝麻湯圓勁肥大兼皮薄餡多

無跟佢地出銅鑼灣,反正話唔埋今晚又Starbucks見,仔都唔可能見咁多啦。

13 Comments:

  • 話比人聽我地係斷背都可能有人信,
    陣間你朋友又話你係米无乜其他朋友,
    勝係得呢幾條女...
    記得下次話巨知,朋友多係無用既,
    都要隨時可以一呼百應至得,
    好似我地甘,只要係香港隨時CALL出來HEE都得...最重要係:大家都有相同的嗜好就係:
    食.食.食!!!

    By Blogger 阿二, at 10:16 午後  

  • 更大鑊既係,我呢個朋友竟然話見我blog"其他"d女陪我咁喪食法,但身型都係正常...

    佢只emphasize係"其他"d女,即除左我之外!

    By Blogger Gloria, at 10:25 午後  

  • 亞四,無論點到好,多謝o西先~~~

    頭先亞二走左,我自己一條冷行左一陣,本來真係想打電話叫妳去starbucks o架,不過費事比妳個老友話我o地駛唔駛日日見,都係自己繼續行,結果梗係出大出血啦~~~

    By Blogger vanannie, at 11:04 午後  

  • 老銅有乜好買呀?

    By Blogger Gloria, at 11:09 午後  

  • 我居然o係金百利買到o的好抵o既衫,我已經忍住唔買鞋o架喇~~~

    By Blogger vanannie, at 11:17 午後  

  • 唔駛問有係波點啦!!

    By Blogger Gloria, at 11:18 午後  

  • 你o地去老銅做乜唔搵我呀..o下!
    Annie,o黎到我隔離好心call我啦,阿van張海報o係度呀...

    By Blogger Christina, at 11:27 午後  

  • 亞四,今次冇買波點喎~~

    奶奶,得我同亞二行咋,佢走先O架,我諗住今日係FAMILY DATE,所以唔敢叫妳出O黎呀~~

    By Blogger vanannie, at 11:35 午後  

  • 波點好ah! I'm also a 波點 fans, especially navy background with white 波點. But I usually bought 波點 accessories instead of 波點 outfit. I just bought a 波點 lunch-bag from Log-On a few weeks ago ^^

    By Blogger Connie, at 1:25 午前  

  • connie鍾意波點?我都係第一次聽咋。

    By Blogger Gloria, at 2:53 午前  

  • Hehe! You know what? I have a pair of hot pants in navy + white 波點...only dare to wear it when I was in Bangkok.....I wore it when I was going from the hotel room to the hotel swimming pool....at 7am....

    By Blogger Connie, at 3:10 午前  

  • Annie終於有伴囉!!

    By Blogger Christina, at 3:18 午前  

  • 羨慕ing~~~~~~

    By Blogger Salad, at 12:49 午後  

コメントを投稿

<< Home