La Vie Avec Amusement

水曜日, 7月 19, 2006

綠色炸彈

上年追收過去4年holiday allowance既稅,都仍然上訴中,未解決!!今日收既綠色炸彈火力更猛,簡直驚天地,泣鬼神比上年個「歷史新高」再加多50%!!

我覺得自己似幫稅局打工,而唔係幫惠氏打工。

睇怕都要諗d秘撈幫補吓囉:

小販? 咁既身型走鬼跑唔快喎。
企街? 超齡啦!!
一樓一? 我未見過康澤會比我掛黃色招牌;而且我個樣唔夠住家feel。
走粉? 我份人殺氣咁大(according to 我班同事),似差婆多d喎。

聽日都係認命返工........

6 Comments:

  • 三倍丫!唱K,飯局+飲熱咖啡,正呀!

    By Blogger Christina, at 10:30 午後  

  • 哈,呢d咁無睇頭既"三陪",邊個會出錢搵我做呀?!

    By Blogger Gloria, at 12:52 午前  

  • 小販?企街?一樓一?走粉? Ha Ha Ha! You are so imaginative! I am laughing my head off!!

    By Blogger Connie, at 1:02 午前  

  • Gloria, 你徹底地傻0左~~~

    小販?賣 mud 先? 街道都無曬小販啦!
    企街?沒落啦, 你又唔係菇菇!
    一樓一?You don't have time
    走粉?嘉頓麵包倉滿瀉個D?

    我都好驚收到封綠色炸彈 >_<

    By Blogger Salad, at 3:07 午前  

  • 唉,无吵了,找个有钱老公嫁鬼巨拉,
    其实总要搅几耐架?
    我听你讲未解决都起码有年几了....
    不停甘奉献,钱又罗吾反,有无搅错...
    政府开始抢钱,理得你有无钱开饭....
    又要增收咩销售税,
    正一乞衣兜内拿饭吃!
    无奈...

    By Blogger 阿二, at 12:34 午後  

  • 你想做個四樣都會比差人拉播, 到時一個唔覺意比我老公捉到正, 咁叫我老公拉唔拉你好呀?話哂都喺一場同事呀, 妳重喺我亞head添....

    By Blogger DayDay, at 4:15 午後  

コメントを投稿

<< Home