La Vie Avec Amusement

土曜日, 7月 22, 2006

新地點

去迎囍食得多都厭啦。Annie生日,同班廖太試試五稜會樓上既華商銀行公會

成11條女,好耐都無咁齊人。連稀客阿路姐都賞面。本來阿路尋晚劈得高興,今日hangover想唔到,但放工過得到黎hea左一陣,都唔差在黎埋啦。真係好佩服佢,踩住4吋半高跟鞋,都跟到我既步伐。比我著住,企都企唔穩啦。

Annie收既禮物,都係大部份fall into紫色,波點,或Vanness呢3個categories。佢應該最鍾意既係,奶奶由日本Vanness演唱會帶返黎既場刊!!

11個女人中,有我,Carmen同阿路呢d咁癲喪既"腳"色,當然又係唔顧隔壁枱感受,越講越放。例如年頭我地去日本,講開和服裡面唔suppose會著任何野,而引伸到咁古代d日本女人點用姨媽巾都大大聲咁討論。Carmen甚至中段笑到噴茶添。所以,聽笑話時唔好邊食邊聽,高危動作黎架。

食物ok喎,8人餐都係$688;抵呀。而且service一定好過樓下五稜會先啦。最欣賞既係飯後叫既蛋撻仔同皮蛋酥。 (可以去我msn space睇相:http://glorialeong.spaces.msn.com/)

決定下星期五班同事同我預祝生日時,再帶佢地黎呢度。好過完全唔響應劉華既呼籲既死人泉章居呀。

6 Comments:

  • 甜品椰汁紅豆糕好味呀!你度唔錯啦,難得兩隻煤氣爐無出煙喎!!

    By Blogger Christina, at 5:35 午前  

  • Wah! Gloria in red-T!!?

    By Blogger Connie, at 11:48 午前  

  • 係橙色levis。好耐啦。費事成日比人話我黑麻麻。

    阿寶,你咪仲瘦得利害,我反而覺得你減既幅度大過阿路喎。

    By Blogger Gloria, at 3:01 午後  

  • 路姐就不用講拉,
    索到漏...
    不過我覺得POPO真係瘦左好鬼多阿,
    而且輪廓出曬來,好靓女阿...
    POPO, 努力阿,繼續KEEP巨哦....

    By Blogger 阿二, at 8:21 午後  

  • 出乎意料之外的係:
    子姜皮蛋酥竟然係甘多甜品中最好味道的,
    我覺得囉;
    真係幾好嫁....

    By Blogger 阿二, at 8:23 午後  

  • 多謝O西咁多位呀,份份禮物我都鍾意O架~~~
    不過我病左幾日,所以個人有O的WING WING O地,而且胃口唔係咁好,但係咁難得咁齊人,好開心呀~~~

    By Blogger vanannie, at 12:15 午前  

コメントを投稿

<< Home