La Vie Avec Amusement

火曜日, 7月 25, 2006

第二次坐磁浮

5點多至離開公司。今日d公司司機唔得閒,所以決定坐的士去龍陽路站左磁浮去浦東機場;唔怕繁忙時間塞車。

比起去年11月同班同事柴娃娃一齊試坐,今次當然少左新鮮感。其實40人仔一d都唔貴,但可能個站去唔到市中心浦西,所以坐既只有小貓數隻;而且多數係老外添。都唔知大陸點為本。

其實維持最高時速既300km/hr只有2-3分鐘,7分多就入到機場。

全靠佢,我至可以趕都早個半鐘頭既7點機返香港。

4 Comments:

  • 根本就系全部系老外同港澳的游客坐的,
    内地人真系好少使用,除非系...坐飞机迟到咯,巨地好中医计数架,得果几分钟就要比几十元觉得太不核算了,所以根本不会坐拉,而且又去不到蒲西市中心度哦....
    比我都未必坐拉,不过甘,出差呢我就一定会坐,又或者都要坐一次,因为未坐过嘛....

    By Blogger 阿二, at 9:45 午前  

  • 睇到流晒口水(雖然唔係食o野),不過點都要搵次試o下先得,日本都未有得坐。

    By Blogger Christina, at 4:14 午後  

  • Wow~that is so cool! 7 mins takes you to the airport!?!

    By Blogger Salad, at 11:26 午後  

  • 係呀,大佬,時速300km/hr喎,簡直好似坐緊Formula 1咁。

    未坐過既,去到上海都應該試吓。

    By Blogger Gloria, at 12:01 午前  

コメントを投稿

<< Home