La Vie Avec Amusement

火曜日, 7月 25, 2006

PRF II Training

9點多到達位於中信泰富廣場26樓既office。












一放低野就閃落樓下轉角既老好Starbucks上一上電。竟然比我發現上海tumbler出左新design!!而且仲靚過之前既好多......頂,忍唔住同一個城市都要買多個。台北係咁,上海又係咁。如果每個城市再relaunch新design,我屋企既飯枱就黎放唔晒d收藏!

Trainer有一個美國黎既女版Mel Gibson(試想像Mel Gibson帶個棕色假髮既樣)conduct。Regional Demand Director & Regulatory Affairs Director都在場。其他既都係上海office既同事。基本上我整日係英文國語nicam

為左慳時間,連lunch都係阿姐買外賣點心,粉麵飯黎會議室既working lunch

4pm就散。

Keith同Ivan終於都同阿Paul傾過,定到條數喇。明年唔會易做,但起碼都有得開行turbo趕budget。

臨出機場都要比Paul兇左兩句,預左啦;唉.......

1 Comments:

  • 都叫你去睇睇既拉,
    呢,又有新野了,系米无昆你先;
    系得你甘傻,去上海会去呢类好似香港大家乐的地方吃野啧....
    哈哈哈,下次有机会我带你去拉....

    By Blogger 阿二, at 9:39 午前  

コメントを投稿

<< Home