La Vie Avec Amusement

木曜日, 7月 27, 2006

Farewell Carlos

卡盧士聽日last day。雖然新公司將來都好近,但話晒佢都serve左我地一年多,點都要farewell佢既。

本來想就佢喜好去食印度菜,但太古城唯一既選擇實在口卑太差。退而求其次,去「哈魯邦」食韓國燒。平時同班同事黎呢度都係叫Lunch Set,因為比較快。好少咁有雅興慢慢自己燒。

呢排扮kawaii講野講得多,班同事就黎想打鑊我咁滯。佢地甚至話可能就係近排我太「陰陽怪氣」,所以至令office風水變差而唔到數!(個地真係硬)卡盧士係唯一鼓勵我長期扮落去既另類支持者。既然係咁,阿「謝居士」就飯後上黎office巡左一round,懶係pro咁指點左余經理同Michael個位點樣改改運。明知佢都係吹水,但事後我唔笑咁複述一次比佢兩個聽,兩位男仕竟然好認真咁跟足黎做!渴望到數之情,簡直溢於言表。原來男人迷信起上黎,真係比師奶尤甚。

3 Comments:

コメントを投稿

<< Home