La Vie Avec Amusement

金曜日, 9月 29, 2006

屈記「豬肉獎」頒獎禮

用7皮野買番黎既Centrum豬肉獎(銀獎)屈記就會「醒」兩個晚宴位比你;加多個位都要收你$1300呀,癡線。

本應往年都係余經理同Michael去,家陣余經理喺東京同老婆風流快活,唯有我同Michael兩個去撐枱腳。

惠氏奶粉嗰邊都有兩條女去。7pm Michael就出動佢既「墨祿色」戰車做柴可夫載我地去君悅。

未入去就坐前,響reception人迫人罰企左大半粒鐘。8:15pm先至聽到開席鈴聲,可以入去就坐。

編左我地同裕利坐。話晒都叫熟人,點都好過成圍枱三九唔識七,悶上加悶。

司儀係黃賢誌同陳霽平。

到場既藝人,主要都係某某產品既代言人:

2036:顧老版,司棋姐,修哥,風之后同佢既「蝦子餅」
雪姬蘭:鯊魚女,鄭家穎,黎姿
蘇中製藥:魏俊傑,藤麗明,汪阿姐
LF:陳妙瑛
龍發製藥:劉丹

唱歌嘉賓係方力申;兩首歌有"ABC君"同"好心好報"(不過有咪咀之嫌)。

仲有一d二三線既,如曹永廉,黃百鳴,陳欣健,白姐姐,同塊面脹到浮屍一樣既宮阿姨。

食既係西餐。其實唯一比我地選擇,係主菜要牛定魚。好似飛機餐既"Beef or Fish?"

隊阿Michael上台代表公司領獎。除左個爛鬼膠獎座之外,仲有一大籃盛滿得獎產品既hamper。

今年好彩比以往流程去得快,無乜囉嗦就係咁頒獎;10:30pm就食埋甜品收檔閃人。個hamper實在太累贅,所以我地車返公司去放低,再坐佢既戰車返家。

可以去msn space睇相:http://glorialeong.spaces.live.com/