La Vie Avec Amusement

金曜日, 9月 29, 2006

一年一度一箱梨

Printer阿Ben每年中秋前都好客氣地抬一箱梨上黎比我地;如是者十多年從無間斷。

以前18人一箱,家陣8個人都係一箱。今年同以往既水晶梨唔同,佢抬左箱比較甜既沙梨比我地。

由我第一日入黎惠氏自己同佢contact,到而家交托比Martha同佢聯絡,我完全hands off,阿Ben都係好客氣好合作。

有陣時一段感情都未必維繫到十幾年啦。我真係幾尊敬呢位事事親力親為既printer架。

2 Comments:

  • 老一辈的人真的吾同D既...
    无论系做野定做人都好好多,
    有识得为人着想哦...
    所以而家D后生真系好吾掂...

    By Blogger 阿二, at 2:47 午後  

  • 佢做野真係幾個priner之中最交帶,Daisy一定認同。

    By Blogger Gloria, at 5:07 午前  

コメントを投稿

<< Home