La Vie Avec Amusement

土曜日, 9月 30, 2006

高麗安xGreen Box









卡廬士一放工就話晏晝食得好飽,未食得落野住。陪佢出老銅hea左一陣二手CD舖+HMV,再去埋Sogo買左件風褸。等到阿Ellena姐過黎join埋我地去告士打道一間叫高麗安娜既韓國餐廳。因為唔算喺大街,所以人唔算多,坐得比較舒服。Ellena嗌住要減肥所以食好少,係我同卡廬士兩個密密烤,密密食。

試左兩枝韓國酒:天菊同覆盤子酒。前者比較清新,味道帶甜;後者簡直似Robitussin咳水既cherry味。

Ellena上個禮拜返工辛苦得滯,我地飯後捨命陪去銅鑼灣廣場既Green Box唱K發洩。唔好講笑,卡廬士d中文vocab真係分分鐘差過我呢個F2程度。同埋我地終於知道點解呢間野位於老銅,而星期五晚可以唔駛等位......因為d音響同咪實在太差!!回音大到根本無可能合唱任何歌。下次真係要去番Neway。

出到黎都3點,不過long weekend,誰怕誰!!

Load唔到咁多相,自己上msn space睇:http://glorialeong.spaces.live.com/

6 Comments:

  • 我琴晚都系铜锣湾饮野哦,
    都差不多成3点几先走人,
    就系去左果间AFTER SCHOOL咯...
    上到去就觉得好面善下,
    好似出现过你个BLOG...
    我地几条女坐系一角的沙发位,
    吾觉吾觉讲成5个钟头....
    女人...劲呢...

    By Blogger 阿二, at 12:19 午後  

  • 呢間咪上次卡廬士帶我同Ellena上去飲野既地方囉。幾特別架。

    By Blogger Gloria, at 1:54 午後  

  • hahaha... What a coincident.

    After School is nice, and kind of closy.

    One of my favorite drinking place.

    By Blogger Verdi, at 11:18 午後  

  • did u ever heard the story of 覆盤子 (rasberry)???
    it's exotic...hahahah
    tell u next time....

    By Blogger nonoprincess, at 11:07 午前  

  • afterschool, i like the cozy feeling but i hate the chairs.
    no comfort chairs there...

    By Blogger nonoprincess, at 11:08 午前  

  • I only know that覆盤子appears in 亦舒小說a few times, but dunno where it comes from; since rasberry is usually referred to as 紅桑子 in supermarket.

    By Blogger Gloria, at 10:53 午後  

コメントを投稿

<< Home