La Vie Avec Amusement

木曜日, 10月 19, 2006

遲足兩個月的生日飯

8月生日既我,10月都仲有人同我慶祝生日都算誇張。成日話自己"超busy"既Hudson哥,想同佢正正經經坐埋食餐飯,要提早幾個星期前預約,兼幫佢book埋位先至有飯開(但生日既好似係我!)

一向收工勁遲既陳生,今日都真係夠晒誠意,6:45pm就過黎接我。唔駛我次次等到發火。

上次佢生日去左Grand Hyatt,好坐但唔好食。照Martha建議,今次去Island Shangri-La Cafe Too。食物種類多d,但就唔好坐;d枱放得太密,如果想傾偈既話,呢度唔係一個好選擇。

講真,同陳生出街,佢對女仔好gentleman;呢樣值得一讚。今時今日唔係好多男仔做到。而且同條友食buffet,佢好興帶住你行,然後整到兩碟近乎一模一樣,哈哈!因為大家都知道晒對方d衰野,無須扮上菜/草(quote阿Ellena姐既一句);佢亦係唯一夠膽兼可以坐喺度教訓我半粒鐘,而我又唔會發火既人。

Mate, thanx for the dinner; and thanx for being there for me.

2 Comments:

  • 点解巨可以教训你半个钟你都无扯火呢??
    一定系原因拉,闹得应呢....
    等你无得"唉"咯,哈...

    By Blogger 阿二, at 9:37 午前  

  • 咁有d野我係抵比人鬧既。

    佢係少數會同我為一件事理論好耐既人。平時你地因為覺得我主觀,根本唔會bother同我拗。

    呢d真係3年來,數日一細吵,兩星期一大吵,到而家熟到都無野好吵既結果。

    By Blogger Gloria, at 9:51 午前  

コメントを投稿

<< Home