La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 14, 2006

屍牌

尋日講開屍牌,同YY話如果萬聖節我著對涼鞋返工,腳趾上吊住塊小小既屍牌,一定有驚嚇效果,而且仲好鬼型仔添。

(佢已經想唔多理我)

我再自言自語話:我一向都披頭散髮,兼面青唇白,如果再換埋件白袍撻對拖鞋,吊住塊屍牌去醫院入電梯.......

YY終於都忍唔住打斷我:阿姐,你咁玩法,真係心血少d都頂唔住。我一定會望都唔敢望你,心裡面狂唸"時運高,睇唔到,睇唔到"。

哈哈,當我正在暗爽中,佢補多句:你因住玩得大咗,忽然會有"人"過黎問你,"要去邊度排隊呀?",我睇你點答!

........"LG2,我幫你按啦!"

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home