La Vie Avec Amusement

水曜日, 10月 18, 2006

b記餐廳+Afterschool

開左業唔夠一個月既Agnes b 餐廳,因為雜誌煲得犀利加上大家既好奇心,難book程度係需要起碼兩星期前預訂。

約左阿卡生同剛今日Last Day既路姐放工去試一試。

裝修講真一般啦,特色講唔上。雖然只係十數張枱,但係都叫做排得幾密。加上我同路姐聲量都唔細,真係戥坐隔離既人覺得唔好彩;遇著兩個口沒遮攔既癲婆。

冷氣幾大,頭盤叫左個魚湯+田螺;阿卡生已經話唔夠熱。好彩主菜Angus Beef同Baby Mussels有番d水準。

Carlos幫阿路計左個Life Chart,而且佢地兩個都係extremely talkative既人;加上講既話題(wine, 舊廣告之類)我都係門外漢,所以唔需要搭咀,可以sit back & relax,be a listener for a change。

班侍應同個captain超green。尤其是個captain,according to 阿卡生,有dMK feel添。佢送上門問我地意見,當然會比阿卡生一野車埋去啦!

飲左枝ROSÉ加枝Red,未夠喉;11pm轉場去After School隊多枝White至收工。After School開得夜d同埋可以食煙,唔駛兩位忍得咁辛苦。聽朝仲要返工,唔好去咁盡,12:30am散啦。阿路姐連放5日假,卡生都返9:30am啦,最可憐既都仲係我,8:30am一條喪屍都要死返去。

Load唔到太多相,自己去space睇啦:http://glorialeong.spaces.live.com/

5 Comments:

  • 你系米着到成身老B去过度吃饭架??
    我觉得你既装束好有巨既FEEL咯...

    By Blogger 阿二, at 2:31 午後  

  • 我基本上一半返工衫都係b記出品架啦。不過如果經過zara既話,都會聽阿卡生講入去望望,因為我都係plain黑色既粉絲,最緊要d款唔好太花考。

    By Blogger Gloria, at 3:13 午後  

  • ZARA都係間有佳作咋,覺得還是B記好o的。

    By Blogger Christina, at 11:29 午後  

  • zara will good style but quality is suck....將貨就價..
    佢地d鞋叫做好d...平之余仲係西班牙做...
    不過而家90%變左china做..
    唯一可取都冇埋....

    By Blogger nonoprincess, at 2:39 午前  

  • 同意阿路所讲,
    初初开时就真系几正,
    价钱又抵,
    而家简直不堪,QUAITY差到无论,
    一望就知系MADE IN CHINA,
    就算个款几好都买吾落手...

    By Blogger 阿二, at 9:42 午前  

コメントを投稿

<< Home