La Vie Avec Amusement

火曜日, 1月 30, 2007

唯一唔正常既係HDL

今日收到lab report,as usual,所有野都正常;唯一out of range既係高密度膽固醇(HDL)。

Cholesterol (T) 總膽固醇 5.7mmol/l (正常 0.0-5.2)
HDL - cholesterol 高密度膽固醇 1.7mmol/l (正常 0.9-1.4)
Triglyceride三酸甘油脂 0.8mmol/l (正常 0.3-2.0)
LDL-cholesterol低密度膽固醇 3.6mmol/l (正常 0.0-4.1)
VLDL超低密度膽固醇 0.4mmol/l (正常 0.2-1.1)


一般人都只係睇總膽固醇T,但其實唔可以忽略既係呢隻好既HDL;因為心血管疾病既指標係T/HDL ratio。而T只不過係HDL+LDL+VLDL既總和;如果只係睇T,會有誤導成份。

簡單易明既講解:
http://www.exrx.net/Testing/LDL&HDL.html

我個case,總膽固醇高完全係因為HDL高,所以連醫生都叫我唔駛返去覆診。余經理仲話,估唔到我個人唔只外面怪,連裡面都怪!

既然膽固醇同腎功能都正常,咁點解會血壓高?

唯有mon多一段時間再算。

4 Comments:

  • 咁點解會血壓高?Maybe you dined out too much? Too much salty food?? Too easily agitated??

    By Blogger Connie, at 12:34 午前  

  • 我諗應該係第三樣啦。出街食飯一向都係咁,我又唔係食得特別鹹,個人燥就真。

    By Blogger Gloria, at 9:01 午前  

  • 飲少D咖啡拉,死野...
    後生遙遙米嚇我第拉,
    又話血壓高!!!

    By Blogger 阿二, at 10:18 午前  

  • 我寧願食血壓藥都唔願戒咖啡囉。

    By Blogger Gloria, at 11:33 午前  

コメントを投稿

<< Home