La Vie Avec Amusement

土曜日, 1月 27, 2007

揍仔









可能前世欠左佢既。

Hudson哥夜晚要做佢MBA Marketing Management既group work;早幾日已經開始同佢度個discussion。今次係講airlines,連卡生都有簡接幫左佢一把,解釋番budget airlines既細節。

條友唔殺到埋身都唔做,結果下午閃過黎我地conference room先至開始落筆打!!

我除左盡地主之誼,斟茶遞水幫佢叫外賣,仲不時充當免費顧問。

放工後更忍唔住頸坐喺旁邊篤促,迫佢專心d老作。我簡直覺得自己似個阿媽篤住個小學生做功課;我諗Daisy響出面聽到我"教仔"既語氣一定覺得似曾相識。

哥仔,呢鑊とん吉既炸豬排你抵請啦。

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home