La Vie Avec Amusement

土曜日, 1月 27, 2007

Blood Diamond

卡生既"業界"今晚10pm響UA太古城攪左個免費show睇Blood Diamond。

雖然唔駛錢,地點亦就近廣告公司臨立既太古坊,但全場都只係得一半滿。裡面全部都係agency既人,我呢個"client"頓變成攀車邊;哈哈。








套戲頗長,足足2.5hrs;不過故事幾好,亦無乜冷場。最頂唔順有一半時間係槍林彈雨同血腥中,而發左福既DiCaprio簡直比007更利害,有打不死既特異功能(定係學漫畫中有結界保護?),直至最後10分鐘至中槍。不過佢同黑人之間既友情,黑人既父子情都係主導套戲後半既精粹。

非洲人是否因為呢d碳既結晶體而互相殘殺,就真係不得而知。去過南非既鑽石廠一次,得知原來d鼻屎咁細既鑽石皮(即MaBelle, My Jewellery好常用既1-2分大細)只係值HK$5粒!講到尾,鑽石都只不過係閃令令既碳。

3 Comments:

  • 我都用你俾o既贈券睇o左呢套。劇情幾唔錯o丫,o的人為o左舊碳而殺咁多人,真係睇到我有o的驚o左鑽石o添。肥仔迪卡比奧算做得好有進步喇,佢同個黑人都有得提名男主/配角呀。

    By Blogger Christina, at 3:47 午前  

  • 雖然大家都知道係碳,
    奈何女人始終會為呢舊碳而瘋狂,
    一舊碳本身係好平,經過切割,打摩等等,
    就身價百倍,鬼叫呢個係一門技術,
    個個都曉就唔會甘貴咯...
    所以呢,未碳瘋狂的我都係抵死既拉...
    米比錢人賺咯,甘個社會先會進步,
    個個都有公開麻.哈...
    幾偉大...

    By Blogger 阿二, at 10:27 午前  

  • 你比我揀,一卡鑽石唔夠一手匯豐吸引。

    By Blogger Gloria, at 12:57 午後  

コメントを投稿

<< Home