La Vie Avec Amusement

月曜日, 3月 26, 2007

氷壁

去年既6集過短篇日劇。因為想今晚還返比奶奶,所以尋日下午開始發力狂煲;哈,一整個weekend既玉木宏。



不得不佩服日本仔拍呢類大場面之逼真。頭兩集攀登既世界第二高峰K2,真係會令人覺得面前睇緊既係海拔8611m,比Mount Everest更險要既高山。

8000米上玉木宏好友既意外墮山,隨之而引發既登山用品財團同主角之間既訴訟,都係令我尋晚挨夜,今日下午放假煲劇既動力(故事有d似「白色巨塔」)。

其實我絕對理解唔到點解人要以身犯險去挑戰高山。比你上到去插枝旗,影張相又如何?萬一遇到山難,會令幾多親友傷心難過?如果有咁多體力無處發洩,不如幫d貧窮地區修橋補路,仲黎得有意義同讓人敬佩啦。

3 Comments:

  • 大家價值觀唔同,開心的源頭都唔一樣拉....

    By Blogger 阿二, at 2:49 午後  

  • 我開心既源頭都唔係d乜野偉大野,例如煲劇,食野,追漫畫....但起碼唔係d會令自己損傷,令父母擔心既活動囉。

    By Blogger Gloria, at 3:19 午後  

  • 無錯,有o的人成世都話要挑戰自己,永不言休。我就係普通小女心態,俾我有健康o既身心,可以自由地四圍去,食好o野,買中意o既o野就得喇。擒高扒低咁辛苦又危險o既玩意,睇見都戥佢驚,唔o岩我啊!

    By Blogger Christina, at 2:10 午前  

コメントを投稿

<< Home