La Vie Avec Amusement

木曜日, 4月 26, 2007

Farewell發哥

發哥真係叫做睇住我入惠氏。佢係負責行trade(即藥房)既;大大話話都相識左11年。3年前restructure,轉過裕利trade team,一樣係serve惠氏;雖然叫做換左公司,但都係indirectly report比我地。

做到月底就另謀高就既佢,今日去「鴻星」同佢farewell。

余經理同佢更是"相識於微時"(即大家都年少氣盛既時候),淨係跟唔同行家同佢farewell,都食足4-5餐。轉工啫,又唔係移民,同行要約出去雀局真係毫無難度啦,駛唔駛咁誇呀?

我對發哥印象最深係8年前公司incentive trip去拉斯維加斯,得我同發哥唔去大峽谷,佢跟住我行之餘,惰後兩個街口;無耐更頂唔順返房。當晚同房同事返到去,見到一入門口血跡以為發生血案..........原來係發哥跟唔到我急速既步伐,攪到痔瘡爆(哈哈,好彩發哥唔睇呢個blog)

3 Comments:

  • 聽你講呢件血案幾次,原來主角就係呢位仁兄呀!陰公!!

    By Blogger Christina, at 2:33 午前  

  • 哈哈,真係幾經典架。我當日都無為意佢跟得我咁辛苦。

    By Blogger Gloria, at 2:43 午前  

  • 作死你阿,我吃梗野阿,
    又噴!!!
    叫埋我同事睇,巨都噴埋一份.

    By Blogger 阿二, at 12:58 午後  

コメントを投稿

<< Home