La Vie Avec Amusement

月曜日, 4月 23, 2007

唔係肯比錢就得?

今日同Ivan開會開足一day。生意唔好,自然多野傾。

上星期同余經理諗明年對策時,提議可否明年響屈記萬記比錢加facing,或長租一整個架位放Centrum/Caltrate,余經理答覆好攪野:

"阿大小姐,唔係你肯比錢就乜都得。就算有位,都唔可能長租比你,佢地有咁多品牌;你估嗰度係你屋企咩?唔通我比錢你,話長掛條底褲響你屋企一年,你就一定肯架啦?!"

哈哈哈哈哈。

余經理,睇幾多錢啦。如果你比一百萬我,我話知你掛到我屋企萬國旗一樣,我無任歡迎呀。

6 Comments:

  • 哈哈哈哈哈....余經理are so funny! 如果有一百萬....我屋企都歡迎你D萬國旗ga!!

    By Blogger Connie, at 12:21 午前  

  • Ha ha ha...me 2 me 2. 我屋企有騎樓,掛乜都得呀!!

    By Blogger Christina, at 1:09 午前  

  • Yeah, it's only "unda" Better if they are multi-coloured, looks more like art and political statement etc.. etc.. hahaha

    By Blogger Shirley, at 11:17 午前  

  • 我都報名,
    話比余經理聽我地成村人來排隊掛"國旗".

    By Blogger 阿二, at 12:13 午後  

  • 可吾可以POST CK既老底架???
    會否索好多呢, 吓?

    By Blogger 阿二, at 12:15 午後  

  • 余經理呢d老式男人未必著ck啊。

    By Blogger Gloria, at 1:11 午後  

コメントを投稿

<< Home