La Vie Avec Amusement

日曜日, 8月 19, 2007

麻布後再戰b記
見尚有時間,Jeffrey車我返屋企落貨,響炮台山泊埋車,三人再坐叮叮2:30pm出老銅「麻布茶房」會合廖太們。

近排忙得死去活來既阿二,少有地準時報到。Annie都係新鮮熱辣尋晚剛由吉隆坡出trip返黎。

麻布有一排好靜,但轉左新menu後,其門如市,甚至擴充到名店坊二樓既foyer。









我既late lunch:壽喜燒牛肉飯定食,冰柚子抹茶。

聽奶奶講Agnes b大賣場呢兩日排隊情況唔嚴重,既然在座既阿二,Connie & Annie佢地都有興趣,就柴娃娃再上去遵一轉

人流的確同第一日差好遠,但相對貨式亦都無咁靚。一大堆摷到亂晒既衫當中,要不停翻動"尋寶",少d臂力都唔得。兜左好耐,都只係買多件紅色Sports b tee($195),同Turqoise綠既小背心($225)。反而Annie都有斬獲,揀得到一大堆衫全身鏡前左拼右拼。

4 Comments:

  • 昨晚同糧尾上去時,又見到Debbie,大家都話:"又咁o岩o既?"

    By Blogger Christina, at 1:06 午前  

  • 佢今朝都有講我知,睇黎唔駛排,大家經過都會心思思上去望一望。

    By Blogger Gloria, at 9:18 午前  

  • 呢牌忙到個人謝曬,再唔出來HEE下我怕自己會變態.
    我幫條仔買果對1001對的BEIGE色男裝波鞋,
    尺碼剛好,就真係全場所見最抵囉.
    原價790減到200,大老,買反去唔岩著丟都抵!
    不過好采最後一對42號岩着...
    嘿嘿,執到便宜貨實在高興高興.

    By Blogger 阿二, at 10:27 午前  

  • 咁件紅色長袖tee佢鍾唔鍾意?

    By Blogger Gloria, at 11:03 午後  

コメントを投稿

<< Home