La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 24, 2008

午飯殺入東大街

今日得3條女食晏,悶悶地玩大d,飛的落筲箕灣東大街試一試新野









YY係街坊兼地頭蟲,先帶我地去粥棧小櫥黎個$38客飯套餐:

綠豆蓮藕老火湯,菠蘿生炒骨,豉汁蒸桂花魚,魚湯魚肚雜菜煲。
生炒骨真係非常出色,皮脆汁濃,唔會太酸。桂花魚肉多又唔腥,連我唔多鍾意食淡水魚都食得滋味。

飯後再帶我地沿東大街直行,過左地鐵站不遠既呂仔記食糖水。我點既凍腐竹白果糖水非常濃,有d似豆漿既感覺;滿滿既薏米亦值得加分









呢間舖聞說係做"鮮榨椰子汁"起家,既然係咁,肥死都要一試杯鎮店椰汁;果然係濃得起泡,銷暑一流。












放假既Debbie聽日一定會埋怨我地飛甩佢,哈哈。