La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 25, 2008

「全記」 +「滿記」

約埋堂大佬Benny及堂妹Grace,請姑姐到西貢食海鮮
但凡遊客,食海鮮似乎係指定動作。一入海鮮街,就見到數隻史前海產"鰲"趴晒響地上待宰。

Benny介紹去「全記」 本店,雖然係舊舖,但翻新後內裡裝修一d都唔失禮。門口既巨大海鮮缸好壯觀,比鯉魚門尤甚。

樓高兩層,我地被安排上二樓雅座。
白灼中蝦,豉椒炒聖子,蒜蓉粉絲蒸扇貝,清蒸海班,上湯龍蝦伊麵底,京都肉排,上湯生菜/菜芯;碟頭非常大,圍起都要$600一位。唯獨送既紅豆沙非常唔得,嚴格黎講,係用水溝稀既紅豆湯,淡而無味。
既然甜品咁唔暢快,堂大佬就帶我同姑姐續灘到附近「滿記」食糖水

一連四間舖,搵位唔太難。因為堂大佬想姑姐試個榴槤班戟,所以我地坐入"榴槤特區"!果皇我就真係無勇氣試,只係叫左簡簡單單既凍合桃露拼杏仁茶。講真都係幾欷,我寧願去YY早兩日介紹既筲箕灣呂仔記。

5 Comments:

コメントを投稿

<< Home