La Vie Avec Amusement

木曜日, 2月 19, 2009

又徙錢

尋晚梁師奶抱住阿烏成晚,結果到2am佢先安靜落黎。

我都唔會訓得好,而且整日都有點心神彷彿。

好彩食左止痛藥既佢,似乎唔再痛,食慾旺盛;梁師奶決定攬住佢訓。

放工幫佢去坑口"寵物樂園"買chicken & brown rice狗糧時,個哥仔都話呢類脊椎問題,細狗尤其是西施,臘腸狗等常見,因為脊骨比較長。通常都要入籠監禁一段時間,長則要兩個月。

平時甚難sell到我野,但竟然比佢sell到買左盒狗狗Glucosamine粉比佢,等佢既關節修護得好d

但,

梁師奶一見,就話呢間野除左英國Burns有機狗糧外,其他賣既貨品都好鬼喳;大拿拿$440,應該都唔會比烏烏食架啦。

返去網上一search,頂,美國網上只係賣US$20,平1/3;都算,但點解個packing完全唔同?

4 Comments:

  • 亞四,唔好亂咁o係寵物店買口服藥比狗食呀,最好問過獸醫先呀,而且有可能係假o架~~

    By Blogger vanannie, at 12:25 午前  

  • 攬住佢訓 may not be a good idea wor...have to be very careful not to hurt his injured spine.

    By Blogger Connie, at 12:30 午前  

  • 無再痛就安心o的,不過都係俾佢自己訓入籠好喎。

    By Blogger Christina, at 2:09 午前  

  • 我attach左張相比petmax睇,佢覆email話係ship blank cans比local distributor自己貼label上去喎;貨就應該係真,但都係應該比醫生睇左先既。

    我都係咁話叫唔好攬佢訓,但師奶堅稱話唔會比佢就圍郁,如果烏烏relax d咁響床訓,我唯有再勸勸啦,哎。

    By Blogger Gloria, at 2:18 午前  

コメントを投稿

<< Home