La Vie Avec Amusement

日曜日, 3月 22, 2009

禮儀師の奏鳴曲

香港剛上畫,夾住奧斯卡最佳外語片名銜,身邊好多人都話想睇。


正當我想買飛入場之際,竟然發現有得download.....咁就卻之不恭地安安樂樂響家中欣賞喇

在東京當職業大提琴手的大悟(本木雅弘),所屬樂團突然解散,他無奈帶著妻子美香(廣末涼子)回到故鄉山形的老家落腳。失業的大悟發現一則「旅程歸途助理」的招聘廣告,誤以為是旅行社助理,在見工時才得悉是送別先人的禮儀師,負責在葬禮上清潔遺體和整理儀容等的入棺儀式。

大悟雖然非常恐懼和抗拒,但為了生計只得接受新工作;跟隨著老闆(山崎努)經歷一場場的儀式,他漸漸了解妝扮死者的重要意義,甚至尋回失落已久的親情…

之前聞說會喊濕既包紙巾,但睇罷覺得所謂既感動位實屬小兒科;不過以唔同既納骨過程去感受生死,故事唔錯。

燒呢套電影比奶奶時發生段小插曲:

奶奶返到屋企email黎話我燒錯左比佢,開出黎係木村既HERO,但我就如墮五里霧中,因為就算係錯手燒左第二套電影,都無可能係我電腦內無既HERO結果佢今日再開時,初頭仍係HERO,但再開就變番"禮儀師".....好邪門呀。

9 Comments:

  • can i have one lei? he he he... ...

    By Blogger Verdi, at 12:53 午前  

  • 開頭以為咁抵睇,一隻碟兩套戲,點知飛晒套"HERO"就無o既,再開都係見到木村!Gloria 話佢無錄錯,咁我都無"HERO"喎,搞乜咁邪?到今日開多次,終於係”禮儀師”喇,好邪!

    By Blogger Christina, at 2:06 午前  

  • Carlos, sure I can burn you a copy.

    奶奶,咁最終都係睇到"禮儀師"嗎?

    By Blogger Gloria, at 11:58 午前  

  • 我之前都試過燒碟俾奶奶,smap x smap 變咗韓國組合,但又點可能燒到一個我個電腦冇嘅 file 呢,終於又係再燒過俾佢咋~

    By Blogger chris, at 5:18 午後  

  • 奶奶,似乎問題出自你屋企部腦喎。

    By Blogger Gloria, at 10:25 午後  

  • 咁唔通我個電腦有"計"?哈哈...!係喎,阿丁以前都copy隻有韓國bando既dvd俾我喎,不過又係大家屋企都無o架! 點解,點解??

    By Blogger Christina, at 11:25 午後  

  • really...you dl already lah? I also want to see this~

    By Blogger Salad, at 11:33 午後  

  • sounds scary ~.~ 禮儀師 becomes HERO... by the way, any subtitle? i.e. subtitle in either chinese or english is fine ar.

    By Blogger Verdi, at 11:38 午後  

  • Chinese subtitles

    By Blogger Gloria, at 12:19 午前  

コメントを投稿

<< Home