La Vie Avec Amusement

土曜日, 4月 25, 2009

凳都被我坐爛?

約左Annie同Connie晚飯後出黎dessert,銅鑼灣真係無乜新意,叫做新d既係世貿中心剛開業既Agnes b cafe
入坐雖然只係9:30pm,但人流非常疏落,都係飲咖啡食cake,起碼無Starbucks咁嘈。蛋糕同咖啡都唔會貴好多,唯一唔好既係10:30pm拉閘放狗。










Bailey Millefeuille ($30) 混入咖啡酒cream既拿破倫
Opera ($30) 非常有質感,嚐朱古力者必試

Mont Blanc ($30) 蛋糕頗鬆軟,栗子茸唔太甜
Cafe ($25),Hot Chocolate ($35)

Annie難得"放監"返香港渡週末,去Sogo喪買衫入貨;上海有牌子既因為稅重一定貴,但local既衫真係揀唔落手。









Connie呢排就被日日新鮮日日金既醫管局換藥做到癲,平時同我一樣係夜貓一名,家陣12am前就昏睡;最慘係各generic廠如驚弓之鳥,驗屍咁驗先敢放貨,病人往往等兩個多小時只"配給"到兩星期藥,藥房窗口既首當其衝隨時被人"問候"。

最抵死係傾傾吓張凳突然傾側,好彩反應夠快無PK,但坐到木凳腳斷開真係奇聞;我斷估都唔係咁overweight掛。白黐侍應仲問我點解會斷,我馬上答:我都想你話我聽點解囉。

3 Comments:

  • The cakes are too sweet for me, but I had a great time chatting with you two. I really need a break to relax after a super hectic week.

    By Blogger Connie, at 1:24 午前  

  • 都係o個句啦,點解唔叫埋我呀~~~

    By Blogger vanannie, at 1:28 午前  

  • 你知你weekend多數返大陸啦,我下次會係唔係都打比你架啦。

    By Blogger Gloria, at 8:05 午前  

コメントを投稿

<< Home