La Vie Avec Amusement

土曜日, 4月 25, 2009

懷舊F4演唱會

稱好耐無唱K既Charlotte,我同阿二就9pm去信和Neway book間K房等佢唱個夠。其實turns out佢睇飛輪海MV多過自己拿咪唱。
變身上海人既Annie,難得週末返左香港,所以晚飯後都趕過黎同我地聚一聚。

同佢地出黎唱,相比起巢大小姐喪唱Hot Cha同GEM,近乎係台灣歌既世界;基本上全晚只係唱左兩首廣東歌咁大把。甚至臨尾30分鐘,狂點當年大家都背得滾瓜爛熟既F4熱唱:流星雨,煙火的季節,絕不能失去妳.......我唱Can't Help Falling in Love with You時,一句:首歌令我諗起當年發神經地排隊去佐敦Bossini買史迪仔tee,就係為左張F4 poster.....阿二差d噴出黎。

不過Bossini同S&K都係小事,當年供奉百事既錢至真正利害,為左佢地,一個夏天,倒掉50多罐百事落sink盤先誇張。屈指一算,成8年前既事,雖然好癲,但好懷念

10 Comments:

  • 點解唔叫埋我呀.....

    By Blogger vanannie, at 10:43 午後  

  • 我地星期二食飯時約架,你一定係閃得太快聽唔到。

    By Blogger Gloria, at 11:08 午後  

  • wwahaha~
    Thank you for sharing!
    I had great time but didn't have enough time!

    When is our next K "video" night or afternoon?

    I spent mostly on CDs, magazines and 寫真書. Also had a few S&K t-shirts!

    Hahaha~

    By Blogger Salad, at 12:50 午前  

  • 你擇日從唱啦,我地個個返九五工,反而係呢既roaster難就。

    By Blogger Gloria, at 1:12 午前  

  • Please count me in too!

    By Blogger Connie, at 1:26 午前  

  • 哇,真係未聽過你唱歌喎,定你好似Annie咁,去到齋聽架?

    By Blogger Gloria, at 8:06 午前  

  • Hehe! Mainly 係齋聽 + 睇 MV...

    By Blogger Connie, at 10:47 午後  

  • 來多次啦都未夠喉 安排下先

    By Blogger 阿二, at 1:44 午前  

  • 可能閒日真係唔會咁快趕客。

    By Blogger Gloria, at 7:17 午前  

  • Have to wait a week or 2 after. When I am back on AM shift...we can do it again!

    By Blogger Salad, at 11:47 午前  

コメントを投稿

<< Home